Potrebna pomoć? Pozovite nas 037 427 376
Knjizara Rad

Reklamacije i povraćaj

Poštovani kupci,

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača Republike Srbije, imate pravo na reklamaciju kupljene robe u našoj internet prodavnici. Naš cilj je da Vam omogućimo sigurnu i bezbrižnu kupovinu.

Pravo na reklamaciju

Kupac ima pravo da podnese reklamaciju na kupljenu robu u slučaju:

  • ako isporučena roba ima nedostatke,

  • ako nije u skladu sa narudžbinom,
     

Rok za podnošenje reklamacije

Reklamacija se može podneti u roku od 2 godine od dana kupovine, odnosno u slučaju odobrene reklamacije potrošač ima pravo da bira između popravke, zamene ili raskida ugovora, ukoliko se nedostatak utvrdi.
 

Način podnošenja reklamacije

Reklamaciju možete podneti:

  • elektronski (slanjem e-maila na reklamacije@knjizararad.rs),

  • ili lično u našoj knjižari.

  • ukoliko imate nekih nedoumica, možete nas kontaktirati putem mejla ili putem telefona kako bismo Vam pomogli.

Prilikom podnošenja reklamacije, potrebno je da dostavite:

  • račun ili kopiju računa kao dokaz o kupovini,

  • opis nedostatka,

  • sliku nedostatka,

  • kao i svoje lične i kontakt podatke.
     

Postupak rešavanja reklamacije

Nakon prijema reklamacije, dužni smo da Vam izdamo potvrdu o prijemu reklamacije.
Odluku o prihvatanju reklamacije donećemo u roku od 8 dana od dana prijema, a rešenje reklamacije biće izvršeno najkasnije u roku od 15 dana.
 

Troškovi povrata robe

Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac.

 

Preuzimanje i dostava

Preuzimanje u radnji i slanje kurirskom službom

Fleksibilno plaćanje

Plaćanje pouzećem i virmanski preko banke

Zaštita podataka

Svi Vaši podaci su zaštićeni SSL sertifikatom

Korisnička podrška

Stojimo Vam na raspolaganju putem mejla ili poziva